Opening Urban Ox Park
5 oktober 2024 was de opening van het Urban Ox Park te Oss.
Bijzonder dat ik erbij mocht zijn en foto's mocht maken voor het Park. Een aantal deelnemers van de week ervoor (NK Calisthenics Freestyle) waren ook aanwezig.
En ik kwam er achter dat er in deze provincie veel aan calisthenics wordt gedaan. Super.
Het park bestaat uit 3 delen. En het is heel mooi aangelegd. Ook is er een deel voor het beoefenen van calisthenics. En de toestellen werden allen goed gebruikt die dag.
Het was lekker weer met een fris windje. Er kwamen dan ook veel mensen op af.














